Godnatt.

Jag vet inte vad det är men något är det. Nått har förändrats. Till det positiva. Jag vet inte vad det beror på men har mina aningar. Jag har slutat lägga all min energi på det. Slutat hoppas och drömt mig bort utan börja ta det för vad det egentligen är. Något mycket, väldigt, oerhört trevligt. Något som får mig att må bra. Och så länge jag gör det, mår bra alltså, så har jag inga planer på att sluta. Det finns värre saker. Typ att inhandla atombomber eller sälja Island på eBay. Hade förresten en dröm om atombomber härom natten. Jag hade köpt en på Myrorna och funderade ut var i världen jag skulle placera den. Nu i vaket tillstånd så vet jag exakt, mohaha. Ja, jag är en ond människa. Pure Evil

Kommer spendera större delen av dagen hemma imorgon så jag kanske till och med slänger upp lite bilder på dagens inköp. Ska även damma och dammsuga. Får man förresten damma om man är kvaltserallergisk? I så fall ska jag bli det. Är det säkert redan. Ett år och konstanta nysningar är inte att leka med. Jag är ett miffo på riktigt alltså. Känns bra att ha det utrett så att jag inte går omkring och funderar.

Nu blir det en nybäddad säng och nyinhandlad tidning.
Natti natti!


Ibland blir jag rädd för mig själv när jag inser hur sexig jag faktiskt är. Jag borde sitta bakom en glasmonter och människor från hela världen ska vallfärda till min glasmonter och skåda mig med sitt inre öga och häpna över hur sexig jag är.
Och ja, i har korgar istället för gardiner. Man ska vara unik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0