Peeling.

God kväll.

Blev ingen fika med mamma idag, tror nästan vi tar det imorgon istället. Sen ska jag plugga matte hela eftermiddagen inför provet på onsdag. Det ser jag inte fram emot. Jag kan i ärlighetens namn säga att jag blir överraskad om jag får godkänt. Matte var roligt fram till .... femman? Ungefär då gav jag upp också. Det är inte roligt, det är inte så jäkla logiskt som alla vill påstå och vad har jag för användning av ekvationer och skit om 10 år? Jag planerar inte att jobba med något som har med matte att göra. Lärare? Ja kanske, men inte i matematik. Aldrig. Usch.

Ska krypa ner i badet nu med historieboken. Låter ju jättetrevligt. Nytta med nöje. Tänkte skriva att jag skulle rensa kroppen men riktigt så är det inte, höhö. Ska ha storstädning av kroppen. Här ska peelas, rakas, inpackas och kanske filas. Mycket som ska göras. Håret suktar verkligen efter inpackning.

Hörs sen!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0