Träskor.

Ja, jag är väl lillgammal. Jag föredrar oftast en hemmakväll med Så ska det låta eller en mysig middag med vänner än att festa. Min favorit tidning är Svensk Damtidning och Illustrerad Vetenskap. Jag läser hellre en bra bok än att kolla på tv. Jag är rätt tråkig. Men jag trivs så.
Jag går gärna ut och äter och sitter ute på samma krog och bara pratar och äter och dricker i timmar än att stå och undvika kladdande händer på ett dansgolv med extremt dålig musik.
Det är klart det är kul att festa lite då och då men inte varje helg. Och dricka för att bli full- det stadiet passerade jag i samma vända som jag hamnade på sjukhus med 2.7 i promille. Tack, jag har gjort mitt gällande den biten. Man kan ha kul ändå har jag lärt mig.

Får väl lov att säga att det är lite kärring-varning på mig. Så länge jag inte går ut offentligt med träskor eller köper Werthers som lördagsgodis är det väl ändå ganska lungt.


vs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0