Lista

Eftersom mitt liv är så händelserikt så bjuder jag på en liten lista.

10 saker jag inte tycker om:
1. När stora artister inte ens kan texten till de mest klassiska låtar. Du är artist av en egenskap. Använd den.
2. Utväxt. De mest fruktansvärda man kan ha på huvudet.
3. När pojkar, killar och män har smalare ben än flickor, tjejer och kvinnor. Dessa hanar göre sig icke besvär i mitt sällskap.
4. När artister sjunger sin egen låt i Så ska det Låta. Pinsamt.
5. När alla ens strumpor ligger i tvätten. Det blir jobbigt då.
6. Träning. Usch, fy och urk. Hemskheter.
7. När Linda Bengtzing flashar sin nya klyfta i för kort klänning och med stövlar som slutar mitt på vaden. Snälla?
8. Linda Bengtzing över huvudtaget.
9. Petra Mede. Förklaring onödig.
10. När en bra bok tar slut.

10 saker jag däremot tycker om:
1. Cola. Denna älskade dryck som jag fått minska intaget av pga beach 10.
2. När internet inte arbetar i ultrarapid.
3. En mysig varm famn att krypa upp i och glömma verkligheten ett tag.
4. Danskar.
5. Heder.
6. Fisk. Jag äter på tok för lite fisk. Detta ska ändrats.
7. Bli kramad bakifrån och samtidigt känna hur kramaren kysser en mjukt i nacken. Man blir knäsvag för mindre.
8. Män. I alla former.
9. Uppskattande blickar.
10. Sist men inte minst; Mitt återupptagande av Denise Rudbergs böcker. Har inte läst dom sen sexan-sjuan. De är få böcker som får mig att må bra efteråt men hennes gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0