Emma - UppdaterareN

Hej på er!

Det är sommar, om det har ungått någon. Jag, Emma, är som vanligt hemsk dålig på att skriva här. Dålig på att fullfölja saker över huvudtaget. Ville skriva dagbok som liten men skrev kanske i ett par dagar sen tog det stopp. Samma sak här. Ska försöka bättra mig.

Det börjar närma sig slutet av juli och jag bara undrar, var tog sommarlovet vägen? Jag är inte klar, jag behöver mer ledighet, mer sol och mer badande. Samtidigt som jag sitter och spånar på hur jag ska matcha stora stickade tröjor med mina skor. Yes, jag har för mycket fritid.

Ska ut på stan lite senare och kolla och förhoppningsvis inhandla ny mobil. Det är akut nu. Sms funktionen brakar snart samman. Blir antingen en iPhone (kära gode gud, får jag iPhone lovar jag att be varje dag) eller en HTC. Vill verkligen ha ny mobil med mig upp till Sthlm den 3 aug. Kommer avlida på tåget annars. Glöm att jag betalar 39 spänn i timman för internet. Icke. That's why I need ny mobiltelefon. Med internet, gärna fri surf och bra musikspelare. Touchskärm och inte tangentbord a la 90-tal.

Sen har jag kommit på en sak. Jag hade varit rik om inte jag inte åt så mycket. Herregud, det låter som om jag lider av svår fetma och tar mig fram på såndär tjockcykel med korg både fram och bak. Så är inte fallet. Jo, i Hollywoodmått mätt så är jag på gränsen till fet. Men nu är vi ju inte där.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0