020610

Sitter här en tidig kväll i juni med nymålade tånaglar. Brände nedre delen av magen idag under solningen. Jag tar det som ett tecken på sommar. Mamma kom även hem med jordgubbar så ... Kan det bli bättre? Svar ja. Nämde jag att vi på cyber inte slutar förrens den 18 juni? Nåja, det är inte så mycket kvar ändå. Mattenationella den 14e, konflikttenta, filmanalys och psykologiprov. Okej, det är en del...

Halvligger i soffan och kollar på ekonominyheterna. Det är bara icakort kvar sen är alla vuxenpoäng inne. Ska dra mig ut om en stund, kan behöva lite luft och en promenad (läs: gå till netto och handla cola).

Jag bör sätta mig ner och fila lite på konflikttentan men ... Bara tanken får ögonlocken att bli blytunga. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0