Grattis!

Nu ska jag dra mitt strå till stacken. Stavas stacken med ck förresten? Nåja... Hur ofta har Sverige prinsessbröllop om jag får fråga? Nä, just det. En gång i seklet typ. Som den sanna royalist jag är önskar jag dem ett stort lycka till. Och ni människor som anser att monarkin ska avskaffas- dra åt pipsvängen. Svenska folket betalar 10 kr per person per år till kungahuset. Är dom inte värda en cheeseburgare per år? Vi betalar mer i socialbidrag till .. ja. Vad ska jag säga. Nysvenskar? De som inte kan svenska språket men bor här ändå och inte jobbar? Ska du stanna - ska du lära dig språket. Inget snack som saken. Jag är villig att sponsra kungahuset med en tia per år med tanke på vad de gör Sverige. Bättre reklam kan man inte få.

All den publicitet som Sverige får och alla turister som strömmar in till Stockholm, är inte det värt något? Är det inte hög tid att Sverige får en plats på kartan?

HEJA MONARKIN!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0